Sunday 8 May 2011

saYa ada M@M@...

salam...
hi smua hi...


pg td pada 8hb mei 2011..
bila aku buka mata dr tdow..
aku BERSYUKUR kpd Yg ESA...
krna aku msih..
...brada d dunia ini..
...dpat mlihat
... brnafas..
... sihat untk brgerak...
...dpat mnunaikan kewajipan SOLAT SUBUH..
...dpt mgAMINkan DOA...
...memohon keampunan..
...memohon kberkatan..
...memohon kesejahteraan..
...memohon diampunkan dosa2..
...dosa2 AKU..dan owg TUA ku...
owg tua ku??mama...???
dimanakah mamaku.....
seingt td tdak trserempak utk BERWUDUK...
SUBUH da hmpir meninggi...


MAMA....
....masih di bilik kah???
ma...?(pangil)
mama...???(tnggikn suara)
..........kosong............
mamaaa!!!!!(laung ku)
.........sunyi........
ma buka pntu nie ma...(tuktuktuk!!!)
........sepi.........
MAMA.....(tak keruan...)
M@@@MMMM@@@@........!! (DuMMM3x!!!)
aku terduduk...Ya ALLAH...
-
-
-
-
-
-
kreeeaaaakkkk... (pntu terbuka)


aUChhhh....aaaaaa...AAAaaa...adoi3x...


"ish...ko xder kejer lain ker hah..duk melaung melalak...yg diketuk pntu kuat2 smpai nk rntuh nie persal..da la rumah ni dah usang...aisshhh...da besar pnjang pom msih duk melaung2...APENYE!!...Mama tngah SOLAT td..ko tau kn da lmbat..mama trtidow tak sdar...yg ko x kjutkan knape.??.da mama nak solat ko p LAUNG..MELALAK pagi2...xmalu  ke...HAH!! "


aaaAAaaa....adOi10x......auCh..... (kena pulas telinga)


hehehe...xder ape...saje nk test suare pg2...
hehe...guLp...(lega...)


Yg Penting...
aku BERSYUKUR...
yg...
aku msih dberi peluang..
untuk melihat WAJAH M@M@ ku...
wajah yg masih mnunjukkan riak2 wajah YG SBENAR..
bukan..
wajah yg kaku....


TERIMA KASIH..
YA RAHMAN...YA RAHIM...
YA RABBIL A'LAMIN...


(selamat HARI IBU m@m@)
     ( ),,,( )
   ( @_@)  @};--
   (,,)   (,,))

1 comment: